måndag 30 mars 2009

Tulpaner, härliga tulpaner


Denna bild har jag precis lagt upp på min andra BLOGG

Det finns så många fotoutmaningar att jag beslöt mig för att göra en separat blogg till dessa. Hur jag nu skall hinna med det....men fota är ju kul och på utmaningar behöver man ju inte skriva så mycket :-). Bl.a finns det en utmaning som heter 365 bilder 2009 där man har angivna teman som man måste välja mellan (ja det finns alltså 365 stycken!). Massor med spännade länkar med fantastiska bilder till andra deltagare i denna utmaning som ju är internationell. Det finns länkar till dessa på min hemsida, två banners högst upp, en som heter Julie och som går till de svenska deltagarna och en som heter angus till de svenska. Har dessutom lagt till en räknare av deltagare från olika länder längst ner i bloggen, intressat tycker jag.
Alltså konner bidragen till Fredagsfoto, Fredagsfärgen, Veckans fönster och Watery Wednesday i fortsättningen att visas i den bloggen istället.
Nu blir det blogguppehåll ett par dagar igen. Måste verkligen skaffa mig ett trådlöst Internet och en Laptop... Någon som har bra förslag, dels på pålitliga operatörer med god täckning och dels på vettiga Laptops?

1 kommentar:

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Vilken härlig bild på blommorna...

hmhm när det gäller bra datorer och operatörer så har jag inga bra förslag.. ingen granne som har trådlöst?? Lycka till...

Kram Maria