lördag 28 mars 2009

Ordlek

Hittde denna ordlek hos Emma tråkbloggar (det tycker inte jag, finns mycket kul och vettigt samt några underbara tecknade filmer från YouTube med hundar och katter i hennes blogg)

Instruktion: Googla ditt namn plus ordet “är” inom citationstecken. Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller “XXX är….” och lägg in dem på din blogg.

Okej jag testade och här kommer resultatet:

Christina är lite för sexysexy kan man bli det i min ålder....
Christina är mittemellan visst, mittemellan gammal och ung ;-) bl.a
Christina är borta borta bra men hemma bäst :-)
Christina är inte som andra(kändisar) tack och lov för det!
Christina är redo för en ny platta skall göra en ny cementplatta med bladmönster

tar nästa också eftersom den passade mig bra:

Christina är intresserad av mykologi lär mig ständigt nya med hjälp av min bror

1 kommentar:

Britt sa...

Detta skall jag pröva //Britt