onsdag 25 februari 2009

för mycket tid - för lite tid

Grattis till:

Victoria som får gifta sig med "mannen av folket"

Stockholm som blev Europas första miljöhuvudstad







Redan nu inser jag att detta med bloggande lätt kan att ta alldeles för mycket tid i anspråk.
Som nu - suttit några timmar på morgonen, försökt få till en Playlist i min blogg, men icke, det lyckades inte alls :-( Däremot gick det alldeles utmärkt att få till det i Facebook (jodå där håller jag oxå till..) En titt i Metrobloggen på initiativ av en vän gav mig några roliga bloggar att lägga i blogglistan samt en insikt om att denna blogg nog fungerar väldigt bra. De har problem att lägga upp bilder, kommentera, inlägg försvinner mm. En skillnad dock är att kommentarer granskas innan de läggs upp, avancerat, vore nog bättre att de satsade på driftssäkerhet. En sak som jag dock irriterarmig på är att Förhandsgranskningen inte överensstämmer med resultatet i bloggen , grrrrr
Nu är det redan förmiddag och jag som hade ambitionen att åka till mitt vattenhål redan imorse. Inte har jag klippt mig heller och hunden står snart med benen i kors, tänk vad datorn kan göra med en....

Med önskan om en fortsatt bra vecka och en skön helg

/Christina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så är det att ha blogg, man missar allt annat som blivit helt oviktigt sen bloggen blev till. Så småningom normaliseras tillvaron igen kan jag lugna dej med...
Kramis!

Hemmalycka sa...

Hahaha, det är så lätt att fastna när man tänker; jag ska bara, sedan blir man sittandes. Men jag kan oxå trösta dig med att det är så i början sedan prioriterar man.
Ha en bra dag.
Kram Åsa

Engelska Villan sa...

Håller med om det där med förhandsgranskningen. Jättestörigt!
Kram Anna

Anonym sa...

Ja, visst går tiden otroligt fort framför datorn!!!

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

hahaha ja du, bloggandet gör ens värld helt upp och ner.. Jag känner världens abstinens nu när jag inte bloggat på 4 dagar. Tar igen det imorgon..

Förhandsgranskningen är helt värdelös verkligen..suck.

kram Maria

Ölandsvindar sa...

Hej

Jag skrev också om tid idag. Utan att ha sett din blogg först.

Kram
Kerstin