fredag 20 februari 2009

trevande försök




Välkomna

Så har även jag "trillat dit" och åtminstonde skapat en blogg. Vad den kommer att innehålla får framtiden utvisa.....


Namnet mitt vattenhål är inte associerat till kommande bloggande (även om det kanske blir ett skrivande vattenhål ;-)) utan till mitt ställe i sörmland vid havet där jag finner kraft och laddar mina batterier för vardagen.


Fotografera är ett av mina stora intressen så det lär bli en del bilder, troligen mycket natur och blommor men även hundar och inredning.


/Christina

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt! Jag hittade hit via Mia. (det rimmar) Det blir spännande att se dina fotografier.

Kram Lisa

Anonym sa...

Jättekul att du börjat blogga du med.. Välkommen till bloggvärlden...

Kram Maria

Hemmalycka sa...

Nej vad roligt, du kommer trivas tror jag och det ska bli spännande att se dina bilder:-)
Kram Åsa

Anonym sa...

Välkommen till bloggarnas värld :0)
Ja det är verkligen kul att blogga och man får snabbt många bloggvänner. Det var en bonus som jag absolut inte hade räknat med när jag började blogga för snart ett år sedan :0)