söndag 19 april 2009

Fler bilder från Öland



Kastanjeknopp och en gammal grind med vacker stengärsgård,ett vanlig inslag i den Ölandska naturen. Förstoras bilden ser man även vårblommorna :-)

Så en lite fartigare bild från Bödastranden där man kan vandra alldeles ensam denna årstid. Att vattnet är kallt avskräcker inte vissa när det gäller att fånga en leksak :-)
I övrigt har jag märkt att bloggandet tar mer och mer tid i anspråk (men det är ju så roligt) och mina ben svullar upp lätt. Men nu har jag löst det! I mammas gömmor fanns ett par stödknästrumpor jag köpt till henne, helt oanvända då hon inte kunde sätta på dem själv (de sittter hårt!!) . Mitt problem är ur världen, bara att blogga på!

9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Tänk att ni nästan har sommarväder!

Här har det i alla fall inte snöat på 2 dagar.

Kram Maud

Anette sa...

Ser allt lite folktomt ut på Bödastranden. Skillnad från när vi var där i somras! Öland är härligt! /Anette

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Ååå vilka underbara kort.. Blir så varm i hjärtat när jag ser min släkt. De bor så långt ifrån, men när man ser bilder på dem, och från området omkring dem, så känns de plötsligt så nära..

Mysigt med vovvarna....

Kram Maria

Mimmi sa...

Msn vad skådar mitt öga:) är det inte en Shelti jag ser på bilden:D
De är så underbara. jag har haft 4 st men tyvärr gick den sista bort för 2 år sedan . men oj som man saknar dom än idag

Växthusmadam sa...

Trevligt med nya bekantskaper, roligt att du vill följa min blogg! Vad det ser härligt ut, jag skulle gärna vilja ha på Böda strand och dina hundar!!! Härliga bilder!
Ha en skön söndag!
Växthusmadam

diane b sa...

Love the dog running after ball.

Britt sa...

I blad är lösningen närmare än man tror. Ha det bra//Britt

Ingrid sa...

Vilka superfina bilder!!

Kul att du vill vara med och tävla :0)

~Livet i byn

2sweetnsaxy sa...

Nice photos! Your dogs are beautiful! :-)