lördag 29 augusti 2009

Följ med på en promenad

Med dator på landet öppnar sig helt andra möjligheter
Idag tänkte jag bjuda med er på en av våra vanliga promenader

Vid fint väder kommer alltid några paddlare och ger sig ut i skärgården





Det är tur man har hund, då är man alltid beredd när några fynd dyker upp.
Testade vattnet men för mig var det lite kallt för ett dopp.....
Hade förstås med mig lite ätbart till Tuffe också, men han var mest intresserad av mina smörgåsar. Och visst - han fick smaka


















Den här fina utsikten hade vi vid rastplatsen, alldeles för oss själva mitt ute i naturen. Att bara sitta där ger mig så mycket.
Detta var ett litet axplock av mina bilder, hoppas ni haft nöje av dem

8 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Ojojoj vad vackert, det måste ha varit en mysig promenad.
Skönt att du fått dit datorn, då kanske det blir lite mer inlägg :).
Hoppas ni får en härlig helg.
Kram Åsa

Hemmalycka sa...

Aha, nu var det text och lite mer bilder. Den här gången kändes det som att jag var med på promenaden.
Kram Åsa

Britt sa...

Det måste ha varit en underbar dag, vad härligt med picknick och vad bra att hunden fick en liten mat bit också//Britt

Thorins Trädgård sa...

Det är ju så himla roligt att randomsurfa runt på bloggarna. Då och då får man följa med på promenad och ta del av vackra vyer! Underbart!

Tuffe är ju för himla söt!!

Marit

Wickans värld sa...

Det var en härlig promenad! Jag kom mig ju aldrig ut igår, så den här räknar jag till gårdagen!
Ha en härlig vecka!

Anette sa...

Ser ut som om du hade bättre väder på din promenad! Härligt ser det ut vid skärgården. Trevligt sällskap hade du med :-) /Anette

storyteller sa...

What LOVELY watery views (and flowers too). My lab Molly would love to play with your beautiful fur-friend ;--)
Thanks for your visit to Small Reflections earlier.
Hugs and blessings,

Emma sa...

Åh så fint! Och vilken härlig hund! Vad glad jag blev av att se dessa bilder just nu när det regnar ute :)