onsdag 3 juni 2009

Blommor i min trädgård

















Någa av de blommor som förgyller min trädgård. Rosa maskros och en underbar miniakleja. Trädgårdslanden är ochså fyllda med lök, potatis och diverse frön. Squashen och gurkorna växer till sig i uterummet

Allt detta gör att tiden framför datorn minskar drastiskt. Även det faktum att dator endast finns i Stockholm begränsar det enormt. Annars skulle jag ju kunna utnyttja tiden på landet istället för att bara somna framför TV'n eller annat........ Trådlöst Internet och en Laptop står alltså ganska högt på önskelistan

4 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Hej
Ny fin header här med ser jag.
Är det så att du har planterat maskrosen? Jag har nämligen aldrig sett en rosa. Här jag vi maskrosorna men så har vi ju finaste gräsmattan i Bromma oxå
:-).
Må så gott
Åsa

Hemmalycka sa...

Det ska vara jagar iställer för jag
Tjingeling

Christina, Sweden sa...

Jodå, maskrosorna har jag sått själv. Finns intresse så kan jag vidarebefordra frö :-)
Lite kul att ha maskrosor i rabatten ;-)

Jenny sa...

Hej! Jättefina blommor, har heller aldrig sett rosa maskrosor förr:)

Aklejor har vi oxå en av favoriterna på försommaren!

Ha en skön kväll,
Kram Jenny