Visar inlägg med etikett nature footstep. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nature footstep. Visa alla inlägg

tisdag 7 april 2009

PÅSK



Hittade ett tema som passade mig hos Nature Footstep.
Bilden (tagen påsken 2005) föreställer påskkärringar som jag gjorde som barn ( ja, jag har faktiskt några kvar!)
Äggkartong, flirtkula, lite piprensare, tygbitar och färg. Sedan är det bara att sätta igång
Härhemma blir det inget pyntande i år förutom ett påskris. Åker till Öland imorgon onsdag (HÄRLIGT!!), åter Påskafton men då har jag troligen inte mycket ork så resten av helgen tar jag det lugnt

Flera bidrag hittar du HÄR
Övriga fototema-bilder finns numera på min andra blogg som du kan hitta HÄR