lördag 29 januari 2011

Dags för lite nytt

Denna blogg uppdateras knappt längrre, till förmån för min fotoblogg som ändras varje dag. Så lärorikt och man ser världen på ett helt annat sett när man deltar i fotoutmaningar. Måste ändå lägga ut lite mer aktuella bilder, känns inte bra att ha ett inlägg från i julas högst upp
 Detta båthus fotar jag lite av och till, spegligen i vattnet blir så läcker

Med sportfotofunktione på min senast leksak får man ögonblicksbilder som kan bli rätt kul 

lite besök av Lea är alltid uppskattat

soluppgång från mitt fönster tröttnar jag aldrig på

hungriga fåglar finns det gott om, blåmesar är tuffast så små de är 

3 kommentarer:

Anette sa...

Har också uppdaterat min blogg idag. Det har varit långt mellan inläggen hos mig också ett tag, har inte ens varit med i fotoutmaningar...........skriver ju mer under trädgårdssäsongen:-)
Härliga vinterbilder bjuder du på, även om man längtar ihjäl sig efter vårbilder:-)
/Anette

Anonym sa...

Sunrise,always the sunrise to make the day,bravo.

Joshua sa...

Fantastic photos...when does your exhibition begin :)