måndag 18 maj 2009

Kameratest





















I helgen har jag mest använt en annan, lite nyare kamera med bättre zoom och större LCD-skärm. Zoomen är verkligen grym , men när man har full zoom är det svårt att fokusera och hålla still (syns på fågelbilderna). Macro var dock inga problem. Visst gillar jag min gamla kamera men den har blivit lite omodern och någon gång skall väl även jag klara mig utan alternativet optisk lins.... Här några bildbevis från helgens försök. Lite härliga vårbilder fick jag "på köpet" . Klicka på bilderna och förstora om ni har lust......

5 kommentarer:

Anette sa...

Det blev ju jättefina bilder! Ja, det är alltid lite knepigt att lära sig en ny kamera. /Anette

Britt sa...

Bilderna ser ju jättebra ut.//Britt

Maria Thorbjörnsson sa...

Va roligt att du tittade in på min sida--Må så gått--Maria

Reader Wil sa...

Thank you for your visit! I like your photos. Your new camera must be a great success! Have a great weekend!

This Is My Blog - fishing guy sa...

Christina: I eb=njoyed your captures by the lake.